maanantai 15. maaliskuuta 2010

Ehkä se siirto olikin ihan jees..

Olin tänään pitkästä aikaa töissä. Teen osapäiväistä hommaa hetken aikaa, koska oon sairastellu niin paljon. Mutta töihinpaluun ansioista tuli sitten puhuttua astetta enemmän tänään ja kävin vielä viemässä läppärin tuohon kaupunginrajan toiselle puolelle. Tuloksena mahtava viskibasso.

Olo on sen verran kipeä vielä, että huomasin ajattelevani hoidon siirtymisen olevan vain hyvä asia. Oon sairastellu helmikuun alusta lähtien ja olo on sen mukainen. Fyysinen kunto kadoksissa, paino hukassa ja ääntäkään ei enää lähde. En olisi ehkä ehtinyt saada itseäni tarpeeksi kuntoon, jos hoidot olisivatkin alkaneet nyt. Nyt on sensijaan hyvää aikaa saada itsensä kuntoon ja kasvattaa onnistumismahdollisuuksia. Pitää varmaan käydä rautatabletteja ostamassa, kun veri on mulla muutenkin huonoa ja nyt varmaan vielä huonommassa hapessa. Harmi, kun ei oo otettu mitään verikokeita tässä sairastelun aikana. Mulla on kyllä lupa vetää rautaa aina tarvittaessa, joten nyt lienee oikea hetki siihen.

Noh, hiljainen ilta tiedossa. Ei viitsi kuluttaa ääntä puhki. Kerrankin näin. :D

Ei kommentteja: